You are mine
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
♥♥❤LOVE ME❤♥♥
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان You are mine و آدرس youremine.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وبسایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 16029
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
Mohammad & Yalda

آرشيو وبلاگ
مرداد 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 20:4 :: نويسنده : Mohammad & Yalda

 

بی تو این روزای روشن واسه من تاریک و تاره

 

وقتی بی تو تک و تنهام زندگیم معنا نداره

 

از همون روزی که رفتی دل به هیچ کسی ندادم

 

فکر می کردم می رسی یه روز تو بی کسیم به دادم

 

 

رفتی و چشمای خیسم یادگاری از تو مونده

 

 

بی وفاییات هنوزم تو رو از دلم نرونده

 

 

چشم براه تو می مونم تا که برگردی دوباره

 

 

می ترسم وقتی که نیستی دل من طاقت نیاره

 

 

گفتن لحظه ی آخر واسه من هنوز سواله

 

 

دیدن دوباره ی تو فقط تو خواب و خیاله

 

 

رفتی اما خاطراتت توی قلب من می مونه

 

 

هیچ که مثل تو بلد نیست دلمو بسوزونه

 

 

تا وقتی که زنده هستم چشم به راه تو می مونم

 

 

تو دیگه رفتی که رفتی نمی یای پیشم می دونم

 

 

اما هر کجا که هستی منو تو دلت نگهدار

 

با چشای خیس گریون من می گم خدا نگهدار...

*مخـاطب خـاص.....M*



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: